فرهاد فخرالدینی:قدم های خوبی برای رفاه و بیمه هنرمندان در خانه موسیقی برداشته شده

 

به گزارش پایگاه خبری جهان موسیقی به نقل از خانه موسیقی، ریاست شورای عالی خانه موسیقی گفت: یکی از وظایف خانه موسیقی این است که به فکر بیمه هنرمندان باشد و به این فکر کند که چه کارهایی برای رفاه بیشتر هنرمندان می‌تواند انجام بدهد، تا حدودی که امکانات ایجاب می‌کند باید قدم برداشت.

ریاست شورای عالی خانه موسیقی گفت: یکی از وظایف خانه موسیقی این است که به فکر بیمه هنرمندان باشد و به این فکر کند که چه کارهایی برای رفاه بیشتر هنرمندان می‌تواند انجام بدهد، تا حدودی که امکانات ایجاب می‌کند باید قدم برداشت.

 

فرهاد فخرالدینی(رئیس شورای عالی خانه موسیقی ایران) در خصوص جلسه اخیر این شورا و مسائل مطرح شده در آن گفت: در ابتدا باید از پیگیری‌هایی که در خانه موسیقی برای هنرمندان عزیز ما صورت می‌گیرد قدردانی کنم، خصوصاً در امر بیمه هنرمندان امروز متوجه شدم که چقدر کارهای اساسی صورت گرفته و چه قدم‌های خوبی برداشته شده است. توضیحاتی که آقای حمیدرضا نوربخش در این زمینه دادند بسیار خوشحال‌کننده و امیدوارکننده بود. زیرا می‌دانید ما در زمانی زندگی می‌کنیم که موسیقی ما از جهات مختلف مورد ضربه است و همین که درباره معیشت هنرمندان عزیزمان فکری بشود و بتوانیم کاری انجام بدهیم دلمان را به این خوش کرده‌ایم.

 

فخرالدینی گفت: دو سال اخیر سال‌های بسیار ناگوار برای عموم مردم دنیا بود، خصوصاً برای اهالی موسیقی که از قبل مشکلاتی داشتند و مشکل دیگری هم بر آن‌ها افزوده شد و طبیعی است که در چنین شرایطی یکی از وظایف خانه موسیقی این است که به فکر بیمه هنرمندان باشد و به این فکر کند که چه کارهایی برای رفاه بیشتر هنرمندان می‌تواند انجام بدهد تا حدودی که امکانات ایجاب می‌کند باید قدم برداشت.

 

*هرچه مشارکت در خانه موسیقی بیشتر باشد مشکلات راحت تر حل می شود

رئیس شورای عالی خانه موسیقی گفت: در این جلسه پیرامون کارهای انجام شده، توضیحاتی دادند جای تقدیر و تشکر دارد. همچنین ما شاهد انتخاباتی بودیم که در فضای باز برگزار شد و مشارکت خوبی از این نظر داشتیم که علاقه‌مندان به موسیقی و کسانی که در موسیقی فعالیت می‌کنند به سرنوشت خودشان توجه کردند و علاقه‌ نشان دادند. این‌جا از تمام عزیزانی که خودشان را از این جمع کنار نگاه می‌دارند خواهش می‌کنم که به جمع بپیوندند و مطمئن باشند که وقتی این مشارکت بیشتر باشد و بیشتر بتوانند در کنار هم قرار بگیرند، راحت‌تر می‌توانند مشکلات خودشان را حل کنند و به دل‌خواه خودشان هم کسی را که بالاخره فکر می‌کنند شایستگی بیشتری دارد انتخاب می‌کنند که شاید قدم‌های مثبت‌تر و بهتری نسبت به عزیزان دیگر بردارند.

 

وی افزود: به هر حال بحث‌ها بر سر این بوده که چه کار می‌توان کرد که مشکلات‌مان کمتر شود و بتوانیم کاری برای هنرمندان عزیزمان انجام بدهیم که با رفاه بیشتر و خیال آسوده‌تری بتوانند به کار خودشان ادامه بدهند. ما هیچ نفعی در این کار نداریم و علت حضورمان در خانه موسیقی فقط به این دلیل است که موسیقی‌ و موسیقی‌دانان ما وضعیت بهتری داشته باشند و مردم ما از موسیقی بهتر استفاده کنند و موسیقی خوبی تولید شود. نیت دیگری غیر از این برای اعضای محترمی که در این‌جا حضور دارند نیست و هدف همین است که به این مشکلات به نوعی غلبه کرده و بتوانند راه را برای آیندگان باز کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید